Kızlar kızım 13 aylık olmak üzere boyu 83 cm kilosu 13 kıyafetleriyle tartılınca. Buraya önceden de yazmıştım baş çevresi büyük diye doktor tekrardan mr önerdi 3. Ayda çektirdiğimiz temiz çıkmıştı başka bi doktora götürdüm o da baş çevresi kilosu ve boyuyla orantılı ama 1 yaş için bu kilo ve boy fazla dedi ve bizi genetige ve endokrine yönlendirdi. Hiç başına boyle bi şey gelen var mı ya da kızımın boyuyla kilosuyla aynı bebeği olan