Zgea bsryrkl duş aldırıp aspiratörle burnunu açabilirsiniz hava verebilirsiniz şırınga ile yıkama yapabilirsiniz
Zgea aryabebek473_ Hayır nebulizatore serum fizyolojik koyup hava veriyorum rahatlatıyor ama ilaç kullanımı için doktora sormak gerekiyor