Arkadaşlar 4 gün önce vajinal ultrason ve smear testi yapıldı. Ancak o günden itibaren. Sürekli idrara çıkma isteği ve bir anda kaçırma oluyor. Normal mi bu durum? Kaç gün oldu geçmedi. Gece tuvalet ihtiyacım hiç olmazdı ama 4 gündür gece de tuvalete kalkıyorum 3 kez. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda varsa normal mi bilen varsa yardımcı olursanız çok sevinirim.🌼