rumuzyy Psikolojik rahatsızlığım var daha önce atamaya esas rapor alan oldu mu acaba Bulduğumuz yerde hastane sistemi kötü bölüm doktoru yok 5.ci bölgedeyiz ve sürekli ataklarım oluyor bulunduğumuz yerde