Helincik
Kayıplarınız için sabır, bebekleriniz için uzun bir ömür dilerim. 🕊️
Benimde ilk gebeliğim maalesef kalbinin durması sonucu ölü doğumla sonuçlandı. Evliliğimizin üçüncü ayındaydık öğrendiğimizde ve bana çok erken gelmişti, hiç hazır değildim. Aklımdan ondan vazgeçmek asla geçmedi ama yapamam diye oturup ağladım. Sanırım o sebepten onu kaybettiğimde yaşadığım bir pişmanlık vardı ve benim yas sürecimi çok daha zora sokmuştu. Kararımı vermiştim, kendimi başka bir çocuğun annesi olmayarak cezalandıracaktım. İyi değildim, saçmalıyordum işte. Bunun üstüne zaten yıllarca çocuk düşünmedim, istemedim. Oğlum bütün engelleri aşıpta bana gelmeseydi eğer benim ona bir adım gitmeyecek oluşumu şimdilerde aklım almasada o zamanlar doğru olan bu gibi geliyordu.
Rabbim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. 🩵