1 ay 20 günlük kızım var ortalama 1 aydır meme reddi yaşıyorum sütümn az olduğunun farkındaydım ama pes etmeden emzirdim hoplayarak zıplayarak kısa sürelide olsa emzirdim 2 gün önce 5 gündür kaka yapmadığı için doktora gittim ve 20 gündür sadece 50 gr aldığını öğrendim 3800 doğmuştu kızım 1. Ay kontrolde 4800 olmuştu şuan hala 4800 bu yüzde mama vermeye başladım 2 gün önce burda krizlerimiz dahada arttı asla susmamaya başladı sürekli ağlamaya başladı sadece biberon ile doyduğunda uykuya dalıyor bugün hiç emmek istemedi bir defa sabah emzirdim zar zor artık dayanacak gücüm kalmadı anne sütü alsın istediğim için bugün e bebeğin kendi süt sağma makinesini aldım asla sütüm gelmedi büyük ihtimal çekim gücü ile alakalı die avutuyorum kendimi birde e bebekte satılan malt içeceklerden aldım içtim kız bunu içersen baya sütün gelir dedi içeli saatler oldu aynı tas aynı hamam kusura bakmayın devrik cümlelerimin farkındayım düzgün düşünemediğim için yazamadım tecrübeli annelere şunu sormak istiyorum yarın lansinoh süt sağma makinesi alacağım nasıl bi yol izlemem gerek sadece sağdığım sütümü verim memeyi zorlamaya devammı edim mama verimmi ne yapacağımı bilmiyorum