prensesinannesi41 Nezaman oturtmaya başladınız arkadaşım 5. Ayda başlamış instagramda gördüm bi kadın doktorum dedi diyor 4 ay 5 günlük oturtmaya başlamış destekli . 4 ay için erken değilmi benim bebiş 3 ay 3 günlük
etuerk prensesinannesi41 bence erken ben yapmadım kafasını dik tutmasına rağmen. Ben 5 aylıkken kucakta başladım 6 aylıkken koltuk kenarında destekledim 7 de baya oturdu 8 de uzun süreli oturmaya başladı bebekleri zorlamak lazım bence
minikkurabiyee prensesinannesi41 4.5 aylıkken yarım dakika falan kucağımda oturtuyordum 5 ayda tam oturtmaya başladım
Myrtle prensesinannesi41 1pankek1cilek ben de Osman gonulali dinleyip 4te kucakta az az oturtmaya basladim 5 aylik destekli oturtmaya gecemedim hala cani yaniyor gibi geliyor 😅. Aylik kontrolde doktor bu ay az az kucakta oturt dedi. Anlamadim valla. 5 ay 13 gunluk.
asellinaninannesiii prensesinannesi41 4 aylıkken kucakta başladım oturtmaya 5 buçuk aylıkken destekli oturttum suan 7 buçuk aylık oturuyor
1pankek1cilek Osman gönülal 4. Aydan itibaren tavsiye ediyor destekli oturmayı. Tabi çok uzun süreler olmamak şartıyla. Biz de 4 ayda başladık
Melaece Benim kızım kucakta oturuyordu ama 5. Ayında destekli oturmaya başladı onda da çok oturtmuyorum yine de ek godaya geçince oturmaya başlayabilir bence 🤷🏻♀️
nnidua prensesinannesi41 3aylikken kucağımda kısa kısa oturtuyordum sonra yavaş yavaş destekli oturtmaya başladım ben 5bucuk 6aylik olduğunda desteksiz oturuyordu ama bugün tam 8 aylık oldu bebeğim ama dönmüyor
Mammamiaa prensesinannesi41 ben 4 aylıkken kucakta arada oturtuyordum destekli. Asıl 5.ayda destekle kucakta ve koltukta yastıklarla başlattım. Bence siz şuan bol bol yüz üstü tummy time aktivitesi yaptırın iyice sırt boyun kasları güçlensin🙏
prensesinannesi41 Mammamiaa kafasını kucakta tutuyor ama yüz üstü koyunca kafasını kaldırmıyor bi süre sonra ağlıyor neden acaba kaldırması gerekmezmi ayına göre instagramda görüyorum hep kaldırıyorlar
hilalakin1806 prensesinannesi41 tam 4 aylık oldu kısa aralıklarla oturuyorum bende yatınca aglıyor oturmak istiyor😂
yldrm12 prensesinannesi41 bence bu konuda beneklerin istekleri önemli diye düşünüyorum. Benimki yatınca ağlıyordu oturtunca gülüyordu 4.Ayda başladım oturtmaya. Hala oturmaya çok istekli
aslikls prensesinannesi41 doktor baş tutuşuna göre söylüyor benim bebeğim de4 aylıkken destekli oturmaya başladı 6 aylıkken desteksiz oturuyordu
Mammamiaa prensesinannesi41 her beneğin gelişimi farklı olabiliyor. Sevmiyordur belki ama tavsiyem siz yinede koltuk altına bataniye yastık bişeylerle destekleyip yüz üstü etkinlik yapmaya çalışın oyuncaklarla falan dikkatini dağıtın olmadı. Bence zamanla alışıcaktır.