ertoensar sizi çok iyi anlıyorum inanın ben uyusun diye dışarı çıkartırdım yarım saat dolunca kalkardı ama inanın geçici hepsi geçiyor geçmiycek sanıyorsunuz ama geçiyor 🤗 en azından sallamayı azaltın memede uyuması bu ayda normal sizin kokunuzu ister.Sallamayı bırakmazsanız ilerde zorlanırsınız büyüdükçe ağırlasıyolarlar çünkü ben yatarak emzirirdim öyle uyurdu zamanlada yanına yattım meme istedikçe sarılıp öpüp sakinleştirdim bu çok uzun bir süreç ama tabi zor oluyor ama oluyor