Tazecikanneeee Doktora gittim benim kızım 1.5 yaşında doğuştan yüzün bir tarafını kullanıyor mimiklerini o kadar umursamadım geçer diye düşündüm sizinde böyle bişey var mı ben ilk defa duydum sol tarafında felçlik var
Tazecikanneeee sevilcn gittim yeni başladım doktor diyor zor ama yaparız dedi sağ tarafta felçlik olsa kolaydı sol tarafta olması biraz sıkıntı bakalım dedi
Tazecikanneeee BuzluKahve kasları gelişmemiş diye düşündüm bu zamana kadar gitmedim geçer diye düşündüm ilk defa başıma böyle bişey geldi ve duydum