Merhaba anneler🌸 Kızım abla oluyor 🎈 anaokulunda arkadaşlarına çikolata vb bir şey dağıtmak istedim bu konudan dolayı öğretmenimiz ara ara dağıtıyor bu seferde abla olduğunu kutlamak adına biz dağıtalım dedik. Sizce saçma mı olur 🥹 yani ne bileyim ayıplarlar mı ne düşünürler bilemedim size de sorayım dedim 🫠