Kızlar biz memuruz eşimin memleketine 2 saat benim memleketime 6 saat uzaktayız. Bebeğim 1 yaşında yaşadığımız yer küçük hiçbir aktivite yok park dışında. Oğlum çok sıkılıyor sırf bu yüzden haftasonları genelde eşimin memleketine gidiyoruz. Oğlum orda çok mutlu kalabalık aile kuzenler falan var oynuyor sürekli. Sorun şu ki sürekli gitmek istemiyorum haftasonu evimde dinlenmek temizlik yapmak işlerimi halletmek istiyorum ama oğlum aklıma gelince kıyamayıp gidiyorum iki arada bir derede kalıyorum yani. Oğluma da üzülüyorum sosyalleşemiyor sıkılıyor hiç çocuğu olan arkadaşım yok. Siz neler yapıyorsunuz var mı bir akıl verecek.