24 aylık kızım 17 aylıkken cümle kurmaya başladı şuan gayet güzel konuşabiliyor fakat hep kendinden başkası gibi bahsediyor örneğin Eylül çok beğendi bunu diyor. Ben bunu çok beğendim demek yerine. Benim demek yerine Eylülün diyor. Bu yaşlarda bu şekilde konuşma normal mi?