bediscemal Arkadaşlar merhaba. Benim bebeğim 11 aylık ama henüz hiç diş çıkarmadı damaklarına dokunduğumda diş sertliği de yok. Çok kafama takılıyor acaba bir sorun mu var diye. Böyle bir durum yaşayan ya da bilgisi olan var mı?
etuerk bediscemal 13 ay 25 günlükken ilk dişi patladı hiç dert etmeyin burda doktorlar tahlil yapmıyorlar bekleyelim demişti doktoru ama Türkiye’de 1 yaş kontrolünde değerlerinde bir sıkıntı yoksa sabret çıkıyor
prensesin_annesii bediscemal Benim kızım da şuan 14 aylık daha 2 dişi yeni çıktı bı sıkıntı olmaz bence dişi çıkmadi diye telaş etme
bediscemal iki_prensesannesi doktorda biri 18. aya kadar çıkarabilir bekle dedi bir başkası da problem olabilir dedi kafam karıştı
bediscemal etuerk 1 yaş kontrolü önümüzdeki ay olacak ama geçen ay ki kontrolünde bir problem yoktu herşey yolunda demişti doktoru
Syds Oğlumda yaşında çıkardı kan değerleri iyiyse sıkıntı yoktur genetik faktörlerde etkiliyor. D vit düşüklüğü de geç çıkmasına neden olabiliyormuş
etuerk bediscemal geç çıkması iyi derler çıkar elbet ben de çok panik yapıp diş doktoruna sormuştum gülüp hiç dişi çıkmayan bebek görmedim geç çıkabilir demişti 😊