Kuzeyisiklari Kızlar merhaba sizce odasını ayırmak için en doğru zaman kac yaş ya da ay oğlum 9 aylık olacak odası kendi odama biraz uzak bana zor olur mu geceleri şuan 3-4, kez uyanıyor telsiz koysam ayrı mı denesem diyorum bilemedim
kurabiyevarsimitvar Kuzeyisiklari uyanma sıkıntısı olmasa ayrılabilir aslında benim bebiş 6 aylık olacak ben ayırmak istiyorum fakat odaya klima alınması lazım seneye anca🫠 3-4 kez kalkıyor ama uykusu ağır ve karnı doyduktan sonra hemen uyuyorsa olabilir bence ama uyumayıp sızlanıyorsa zorlayabilir biraz
Bebegim_28 Kuzeyisiklari kızım 4 yaşında yeni ayırcaz odasını (odası 1 2 aya ancak gelecek) evim 2+1 kayınvalidem bizimle yaşıyordu ondan ayıramadım. Ama bir pedegotan şunu dinlemiştim 2 yaş öncesi uygun bulmuyorum ayırmayı..çocuk anne ile annenin kokusu ile aynı odada uyumalı demişti.odası hazır olsaydı bile 2 yıl ayırmayı düşünmezdim
atesarp Kuzeyisiklari ben 10 aylikken ayirdim odalarimiz yanyana kapilarimiz acik kamerada koydum hic ama hic zorlanmadik hatta ikimizinde uyku kalitesi artti azcik mizirdansa dönse etse uykum kaciyordu uyku sersemi uyandi sanip mudahale ediyordum durduk yere ben uyandirmis oluyordum ama sizin odaniz uzakmis bizimde oda uzak olsa sadece telsizle kamerayla risk alamazdim cunku gun icinde cok yorgun düsüyoruz ve duymama ihtimalimden korkardim imkan varsa odalarinizi yan yana yapsaniz
Kuzeyisiklari kurabiyevarsimitvar hiç belli olmuyor işte bugün mesela uykuya geçişte zorlanıyor çok kez uyandı gece hiç belli olmaz ne olacağı sanırım göze alamayacağım
Kuzeyisiklari Bebegim_28 bazısıda ne kadar erken olursa ileride o kadar rahat olur sizin için çabuk adapte olursunuz diyor herkes farklı birsey söylüyor iste
tmtalya Şuan 12 aylık bebişim biz 10. Ayırdik. Odası vardı zaten. İlk zaman yatak odamız da uyuttuk odasına götürdük. 1 ay yere minder bıraktım orada eşimle dönüşümlü uyuduk.gece hala çok kalkar buarada. Odasında daha kaliteli uyuyor ben de o da. Kamerası var ama kurmuyorum hackelenir vs diye. Uykunuz ağır duyamam derseniz telsiz kullanın. İstikrarlı olun inanın bebek de sizde daha rahat edeceksiniz.
Kuzeyisiklari tmtalya uykum ağır değil ama onu odasına alırsam geceleri git gel odalarımız koridorun iki uç kısmında
Kuzeyisiklari atesarp ben şuan park yataginda gece emzirmeye aldığımda gözüm kapalı emziriyorum 😂 malesef odaları yan yana şansım yok çünkü oğlumun odasının yanında salon var artıi memeden kesince ve gece uykuları biraz daha kesintisiz olunca düşünecegim sanirim
kurabiyevarsimitvar Kuzeyisiklari bence de şuan uygun değil gibi her bebek özeldir farklıdır uyku eğitimi vermeyi düşündünüz mü sağlıklı şekilde verdiren baya uzman var instagramda hiç denemedim ama memnuniyetleri çok var
Bebegim_28 Kuzeyisiklari aynen çocuktan çocuğa değişir.ben bir de şundan dolayı rahatsız olmadım kızım asla bizim yatağımızda uyumadı .4 yılda 4 defa ancak uyumuştur yanımızda..park yatağında uyudu hep.10 defa da kalksa emzirdim geri koydum yatağına..
Kuzeyisiklari kurabiyevarsimitvar hiç düşünmedim çünkü dayatmaları pek sevmiyorum yapamiyorumda eğitim aldıran arkadaşımı gördüm çocuğun başında durup ağlaya ağlaya uykuya geçmesi çok sabır gerektiriyor yani
EcrinMelek1- @Kuzeyisiklari 18 aylıkken ayırdım odasını sonra memlekete gittik ordan kaynanamlarda kaldım derken şuan 23 aylık bizim yatakta gece uykusuna yatar yerine koyarım sonra geri gelir ben yatağına koyarım o geri gelir bumerang gibi 🤣 park yatağından çıktı bı gece o gün bu gündür yerde yatıyor daha doğrusu park yatağın içine ekstra yatak almıştık yere onu koydum onun üstünde yatıyodu daha doğrusu bizimle uyuyor 🤦🤣
Kuzeyisiklari tmtalya başka odada yatma konusunda bir sıkıntı yokta geceler çok sık uyanıyor o durumu duzeltsek yatirabilirim diye düşünüyorjm odasinda
kurabiyevarsimitvar Kuzeyisiklari ağlatmak zaten travma ya ağlatmadan yapanlar var nasıl yapıyorsa sabır gerektiriyor işte🥲
Kuzeyisiklari kurabiyevarsimitvar bende çok merak ediyorum çünkü benim ki sallayarak uyuyor o şekilde uyutmadan koysan uyuması için beklesen neler olur bilemiyorum
Kuzeyisiklari Bebegim_28 bende o şekilde yapıyorum benimkide hiç uyumadı hep park yataginda o yüzden alışması kolay olur bence