siyah0606 Kızlar iyi akşamlar bebeğim perşembe günü ilaçlı tomografiye girecek daha önce bebeği giren oldu mu zor oluyor mu nette baktım zararlı falan diyorlar yardımcı olur musunuz bilgi verir misiniz ne yapmam lazım tomografiden sonra 🥹
sencokbiliyon siyah0606 ilaç biraz yakabilir sadece. Damardan ilaç verecekler. Sonrasında kusma görülebilir hiç korkmayın. Bu yöntemle istenen yerler çok daha net bir biçimde görüntülenecektir. Ennn kesin tanı konulan yöntemdir ilaçlı tomo. Sadece sonrasında bol bol su içirmelisiniz yada emzirin ki bu şekilde o kontrast maddeyi vücuttan atacak.
siyah0606 sencokbiliyon çok teşekkür ederim canım 🩷zararı falan olmaz değil mi ilk defa başımıza geliyor mama ile besleniyor ek gıda da veriyorum sadece su yeterli mi extra yapabileceğim birley var mı
sencokbiliyon siyah0606 Bol sıvı dışında yapabileceğiniz hiç bir şey yok. Zaten bir şey yapmanıza da gerek yok korkulacak bir durum söz konusu değil. Hiç endişelenmeyin, çok çok geçmiş olsun. 🌹❤️