Poly-ana merhaba. Benim de bebeğim 14 aylık. Bende sonlandırmak için sabır taşı aldım, cuma günü başlayacağız. Çünkü işe başladım Eylül de. Memeye aşırı düşkünlüğü var, gece gündüz. Başka hiç bir iş yapamıyoruz. Sokakta yolda yürürken her an meme istiyor., ama bakıcı da 7 8 saat memesiz gayet güzel duruyor. Doktoru 18 aya kadar devam et en azından dedi ama dayanılacak gibi değil, kendi akıl sağlığımdan olacam artık. O yüzden kesicem, sürecinizi buradan devam ettirirseniz sevinirim. En azından benim gibi annelere destek olur.