Kizlar normalde cok duzenlidir adetim tam gunumde olurum gecen ay bir hafta gecti uzerinden bu ay da bi hafta oldu ama olmadim hala ya hamile degilim test yapmadim ama biliyorum ondan degil bi hafta on gun once de vajinal akintim vardi afedersiniz ama sefaf sumuksu yapiskan bi yapida sizce sebebi ne olabilir korkmaya basladim bi hastalik belirtisi falan olabilir mi bebegim 9 bucuk aylik bu arada dogumla alakali olabilir mi normal mi yoksa doktora gorunmem gerekir mi bilemedim