gebelikte ellerimde agrı ve uyuşma yaşayam var mı nasıl çözüm buldunuz ben ilk gebeliğimi çok zor geçirdim ellerimde şişme başladı daha 4.aydayken ve aylarca hiç uyumadan geceleri evde gezerek agrı içinde çok zor bir dönem yaşadım. doğum yaptığım gün ertesi günü bir anda agrı gitti kü doktorumda hep öyle olacağını söylüyordu . şimdi ikinci çocuk isteğimiz var ama tekrar bunu yaşayacağımdan çok korkuyorum . yüzde 90 yine olur dedi doktor ben buna nasıl bir çözüm bulacağım eşim ikinci çocukğu çok istiyor bende istiyorum ama o şekilde hamilelik yaşayarak bebeğime de çok stres yaşaytım bunu tekrar yaşamak ve yaşatmak istemiyorum çözümü var mı