mery1608 ben sezeryan doğum yapalı 2 buçuk sene oluyor hapşırdığımda kasıklarım ağrıyabiliyor bazen. Yada havalar soğudu artık soğuk aldıysanız da olabilir kışın kendinizi sıcak tutmanız lazım ayaklardan hemen soğuk alıyoruz kasık ağrısı yapıyor. Siz yinede devam ederse ihmal etmeyin doktora gözükün