Didemm91 Seden bizim 1 tane çıkarmış mama yerken kaşığa değince fark ettim dün sevindim gece başladı ağlama nöbetleri bugün de aynı ikinciyi yaracak sanırım Allah biz annelerin ve bebeklerin yardımcısı olsun
Banumete Didemm91 ben doktorumuza göstermiştim hiç duymadım dedi görünce içerisinde vitaminler var kullanmanızda sakınca yok dedi tabi siz de araştırıp doktorunuza danışın ☺️ Geçmiş oldun 💐
nazanay Didemm91 Biz sorun baslar baslamaz uygulamaya basliyoruz hemen. Sizinki belki biraz ilerlemisse, o tikanikligi acmak kolay olmayabilir, bilemedim. Ben gun icinde serum fizyolojikle surekli acik tutuo, gece de sadece soganla acik tutuyorum.