Kızlar kafayı yiyeceğim artık bilen bir baksın geçenlerde ilk defa pişik oldu kızım 9 aylık ve ek gıda tüketiyoruz mamanın yanı sıra pişik oldu bayağı kabarık yara gibi travazol hametan derken bayağı toparlanıyor ama kaka yaptığı an o kızarık yaralar tekrar belirginleşiyor altını ıslak bırakmıyorum kaka yapar yapmaz değişiyorum bezindendir diye kaç aydır kullandığım bezide değiştirdim iki gün oldu ama tam anlamıyla geçmiyor o kırmızılıklar yaralar niye böyle her kakada başa mı döneceğiz böyle :(