asbet 3 yaşındaki kızıma ne versem kusuyor ve sarı ishali var kaç gündür ne yaptıysam geçmedi ya yardımcı olur musunuz
Kelebegimmmm asbet ya çok ilginç. Tüm ülke aynı halde herhalde/ 8 günde geçti oğlumun. Sinop istanbul her yerden duyıyrm aynı
Ayso5 Kelebegimmmm eyvah ya yine mi salgın var burda kaç kişi başlık açmış kızım da kreşe gidiyor allah muhafa çok çektim bu hastalıktan sen yardim et sifa ver bizede uzak et
gunesim61 Kelebegimmmm ben de sadece probiyotik kullanıyorum geçer inşallah bakalım. Bana da geçti ondan, midem bulanıyor kaç gündür