Huluaa11- 10 aylık olucaz ama alsammı bazen ne yapsam diye düşünüyorum . Almalımıyım alıp memnun olanlar var mı
subutayinannesi Bu çocuk aç Acıkınca yer Bu kitapları aldım ben güzel tarifler var arada kullanıyorum ne yapacağımı bulamadığımda
Okaymam Bu çocuk aç pdf yazarsanız kitabın içindekiler çıkıyor internette 300₺ vermeye gerek yok bence :) İnstada bir sürü tarif veren sayfa var ben kaydedip yapıyorum severse defter tuttum ona yazıyorum 🙏🏻