Sizbilirsiniz Kızlar kilolu gebe kaldım. Ama gel gelelim yiyemiyorum. Canım hiç istemiyor birşey. Mesela nohut yemeği yaptım canım salata istedi çıkardım. Ne yapacağım bilmiyorum yardım edin.
aslananne27 Sizbilirsiniz kıolu değilim ama iştahım benimde yok oğlumda yiyordum bu hamileliğimde acayip istahsizim tüm gün yemeden dururum ama zorluyorum kendimi sonra tansiyonum 5 e kadar düşüyor
sevilcn Sizbilirsiniz o beslenir merak etmeyin meyve filan yiyin ferahlatıcı şeyler çok mideniz bulaniyorsa peynir ekmek tarzı
SetenayCo Sizbilirsiniz Ben de kilolu hamile kaldım ve 5.aya kadar 18 kilo kaybettim. Doktorum bu kadar kilo kaybının beni güçsüz düşürebileceğini ama bebeğime bir zararı olmayacağını söylemişti. Ama b12 neredeyse sıfırlandığı için haftalık iğneye başlamıştım.
Sizbilirsiniz aslananne27 ay sormayın bende oğlumda deli gibi ayva yerdim en azından tutuyordu. 12 haftalık gebeyim yok canım birşey istemiyor canım çekiyor yiyorum kusuyorum
aslananne27 Sizbilirsiniz bnde 12+6 haftalık hamileyim bnde yaaa kusmalarim bitti dedim bugün yine başladı 🤦🏻♀️iştahsızlık zaten dediğim gibi üst seviyede sizin cinsiyet belli oldu mu
Sizbilirsiniz aslananne27 devlet hastanesine gidiyorum bebek çok hareketli bakamadılar yarın ikili test için gideceğim bakarlarsa umarım görürler. Sizin belli mi?
Sizbilirsiniz sevilcn peynir ekmek yedim midem boş diye onu da çıkardım. Eşim bir meyve almış onu yiyeceğim şimdi. Çok teşekkür ederim
Sizbilirsiniz SetenayCo folikasitte b12 var doktor öyle vermişti ona devam ediyorum. İçimi rahatlattınız 🙏🏻
Sizbilirsiniz aslananne27 yaa erkek evladım var tattım ama erkek olursa neden demem çünkü rabbim aratmadan verdi. Şükür isteyenlere de rabbim aratmadsn versin. Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
aslananne27 Sizbilirsiniz benımde ilki erkek tabi insan her ikisinden de tatmak istiyor🥹ama önce sağlıklı olması erkekse de sağlıkla gelsin oğluş🥰🥹