Northstar28 Merhaba oğlum 14 aylık ve üç gecedir oğlumun çişi dışına çıkıyor. İçtiği su miktarı diğer günlerle aynı farklı hiçbir şey yok yaptığımız. Ama neden böyle oluyor çok idrar yapmaya başladı geceleri bilmiyorum. Bi fikri olan var mı acaba
Zgea Northstar28 aynı başlığı ben de açacaktım 19 aylık ve bir haftadır falan sürekli gece bez değiştiriyorum ve sabah yine dolu oluyor acaba gece üşüyor mu çünkü öyle bir yazı görmüştüm üşüyünce sık idrar yapar diye
Mnli Northstar28 üşüyor olabilir mi gün içinde hava da soğudu ya da bir büyük beze geçebilirsiniz ya da gece bezi var sleepynin biz bir ara akşam onu kullanmıştık erkek çocuklarda göbekten daha çok kaçıyor
Northstar28 Zgea Yaa doğru olabilir mi acaba ama üşümüyor yani göğsü sırtı hep sıcak bakıyorum kontrol ediyorum yine de bilmiyorum tabi 🥲
Northstar28 Mnli bezi kilosuna göre büyük aslında küçük değil gündüzleri sorun yaşamıyoruz ama gece neden böyle oluyor bilmiyorum gecenin ortasında üst baş değiştiriyoruz bide 😢
Mnli Northstar28 gece daha uzun süre kalıyor ya bez bir de pipi yukarı doğru yapıyor yatar pozisyonda gündüz aşağı o sorun oluyor benim de oğlumda olmuştu
Zgea Northstar28 Ben de kontrol ediyorum ama anlam veremiyorum su icmese bile böyle olunca tek bir ihtimal kaldı terleyip üşüyor da olabilir
ASnowflake Northstar28 bez küçük olabilir bazen bezden beze fark ediyor ben geceleri farklı gündüzleri farklı bez kullanıyorum o yüzden sorun olmuyor
nnuurrr Northstar28 bizde de öyle bir durum var maalesef gece goon takıyorum gevşek bağlamıyorum da ama yine sızıntı yapıyor. Goon külot bezin sızdırmadığına dair yorumlar okudum bir de onu deneyeceğim. Üşümediğini de biliyorum çünkü yazdan beri böyleyiz. 🤦