Çocuğun bir problemi vardır detaylı baktırın yani kaç aydır yemiyormuş çocuk doktorunuza söylediğinizde bu duruma bu şekilde nasıl tepkisiz kalsın. Tahlil yaptırıyor musunuz değerler düşük çıkar bir tedavi uygulanır yani. Raporlu mama verip niye göndersin doktor. 1 ay yemeyen çocuğun illa ağzına götürdüğü birşey vardır sanmıyorum yani suyla yaşayamaz hele ki 2,5 yaşındaki bir çocuktan bahsediyoruz benim kızımda da iştah yok son zamanlarda çok iyi yiyen bir çocuktu ama ağzına birşey sürmeyecek kadar değil tek öğünle beslenecek kadar veya yediğinden daha az yiyecek kadar arada sırada böyle şeyler yaşıyoruz ya diş ya hastalıktır bizimkisi. Onlar geçince düzene giriyoruz.