hangi oto koltuğu kullanıyorsunuz?🐣
mommandboy maxi cosi kullanıyoruz çok memnunum
mommandboy Joie Bold R kullanıyoruz. Çocuğum hemen uyuyor oturunca 😄
mommandboy yoyko bear kullanıyoruz biz de
mommandboy Maxi cosi Spinel 360
eylm1 model olarak ne diye geçiyor?☺️
mommandboy spinel 360