Kızlar oğlum 2 yaşında son 15 gündür yemek yemek resmen işkenceye dönüştü zaten zor bela yiyordu şimdi tamamen yemek yemek istemiyor çırpınıyor resmen ben tükenmiş durumdayım önüne ne koysam istemiyor balık,tavuk,et pilav vs hiçbirşey yemiyor dedim içimi kolay olsun çorba çeşitlerini önüne seriyorum yok onuda içmiyor meyve yemiyor dişimi çıkıyor bilmiyorum çünkü bu zamana kadar dişi çıksa bile bize hissettirmeden çıkardı ateş yapmadı huzursuzluk yapmadı salya akıtmadı ağzını tutmadı ama son 15 gündür elini dişine sokuyor dedim diştir geçer ama geçmiyor yemek yeme aralıklarımızda fazla aslında ama açlık hissetmiyor mesela sabah 10da kahvaltı yapıyor mamayı henüz kesemedim uyku geçişlerinde içmek istiyor veriyorum öğlen 12de yatıyor 3de kalkıyor biraz acıksın diyorum 5te yediriyorum reddediyor gece uyuyana kadar mama yok akşam 9a kadar defalarca gıda tükettirmeye çalışıyorum reddediyor aç ama açım diye ağlamıyor ne yapıcam bilmiyorum