Fatma-Nr Merhaba anneler 2 buçuk yaşında oğlum var ve yeni doğum yaptım eve geldiğimde huyu tamamen değişmişti her şeye ağlar olmuş kendini yere atmalar bağırmalar ne yapacağımı bilmiyorum
oglumubeklerken Fatma-Nr 3 yaş sendromu ve yeni bir kardeş ister istemez etkilemiştir kolaylıkla atlatirsiniz umarım ama 3 yaş sendromu zorlayıcı oluyor maalesef biraz