Kendisi tam 34 aylık ve çok küçüklüğünden beri çok güzel konuşuyor. Daha önce iki kez tuvalet eğitimi deneyimimiz oldu ilkinde stresten ishal oldu ikincisinde de idrar yolu enfeksiyonu gibi 10 dk da bir isedi yani hiç tuvalet alışkanlığı kazanacak çocuk gibi değildi. Beslenmek istedi anne bez tak tuvalete gitmiycem ben dedi ve taktım bahar ayında 3 buçuk yaşında öğrenir dedim. Bugün sabah kalktı bezden çok rahatsız oluyorum artık tuvalete gitmek istiyorum söz veriyorum hep gidicem falan dedi ve yine çıkardık çünkü herkes o kendisi bırakacak kendisi söyleyecek diyolardi dedim herhalde o vakit geldi. Sabah iki kez soyleid çişini. Ama o saatten beri yine sürekli isiyor tamam önceki gibi sık değil ama her seferinde de yanlışlıkla oldu falan diyor. Sabah resmen kabul etmek zorunda kaldım çok ısrar etti hevesini kırmak istemedim ama bende bunu tolere edecek sabırlı bı dönemde değilim hic. Sizce bu sefer bırakır mı direnmeli miyim iyice çocuk oyuncagina döndü ne yapacağımı bilmiyorum hele gece ne yapsam hiç bilmiyorum bezlesem uyuduktan sonra, aklı yeten bı çocuk gece de hep uyanıyor bezli olduğunu fark eder. Bezlemesem isiyor hava da serin olduğu için hasta olur diye korkuyorum ben ne yapicam lütfen bana bı akıl verin ya😔😔😔😔😔😔😔😔