Fatma-Nr ben 2 doğum yaptım sezeryan ikisindede krem vs kullanmadım doktorum eve gidince ayakta duşunu al dikiş yerinide temiz bir havlu ile kurula iyice demişti bir problem yaşamadım çok şükür , ablamada sezeryan bandı önerdiler onu taktık öyle duş aldırdık oda bir problem yaşamadı doktorunuz birşey önermedi mi