barbaroscisem 18 günlük bebeğimin sırtında morluk leke tarzı bir şey var doktor takip önerdi. Bu tarz bi şey gören var mı ya da başına gelen????? https://mutluresim.com/image/1gDEy0
inscnmya barbaroscisem inşallah önemli bir sey değildir fakat önerim tek doktora gözükmemeniz. Sadece bu durum için değil. Herhangi bi durumda da farklı doktora gözükün lütfen
SinemDuha barbaroscisem sırt tam olarak nerede benimkinde de vardı yeni doğunca kuyruk sokumunda vardı ama sezeryan bebeklerinde oluyormuş
imaddesi SinemDuha sezeryan bebeklerinde oluyormuş SinemDuha ne yazdığınında farkında değilsin. Hey Allah’ım gece gece. Hadi işine bak ya, dalga geçiyorsun resmen
Yonca29 SinemDuha tabi öyledir benim ablam da yeğenimi sezaryenle yaptı yeğenimde niye leke yok durduk yere olmayan şeyleri öne sürmeyin
yaren1106 Benim bebegiminde kuyruk sokumunda var doktor oluyor bebeklerde hatta 2 yaşina kadar gecmeyebiliyor demisti
onay02 SinemDuha sezaryen bebeklerinde değil bazı bebeklerde olur normal veya sezaryen farketmeksizin benim yeğenim normal doğdu onda da vardı mongol lekesi ama bence bu mongol lekesi değil de doğum lekesine benziyor