Kizlar dört yaşındaki kızımın öğretmeniyle konuştum bugün Bana tek çocuk mu dedi yok dedim ilk cocukmu dedi evet dedim .Hiiii yaptı böyle .Noldu hocam dedim .Biraz şey dedi yani emir vererek konuşuyor azarliyor arkadaşlarını bu huy yapisirsa ilerde okulda sıkıntı yaşar dedi Üzüldüm açıkçası .Ne yapmam gerekiyor annelerim. Fikirlerinize ihtiyacım var kızıma nasıl davranmalıyım bu huyunu düzeltmesi için