hrhdjro ama zaten tuvalet eğitiminin amacı bu. Yani bazı çocuklarda günler sürüyor bazilarinda aylar. Sizin kararlı ve sabırlı olmanız gerekiyor. Yargilamiyorum asla ama bir tak bir çıkar mantığı ile maalesef çiş kaka tuta yapma bilinci oluşması zor olur. Kabızlık kaka tutma bunlar tuvalet eğitimi alan çocuklarda yaşanan problemler önce bunu normallestirin sizin cocugunuzda bu konuda bir sıkıntı yok. Onun da psikolojisini anlayın, tuvalet eğitimi meme bırakma gibi, yürümek gibi, konusmak gibi bir evre. Yaşadığınız furumun normal bir süreç olduğunu bilerek buna inanarak ilerleyin isterseniz. Nasıl ki yürümeden emeklediler ve düştüler, nasıl ki meme bırakırken ağladılar sinirlendiler, onun gibi. Hepsi sürecin parçası. Bazı çocuklar daha kolay atlatabiliyor ama yaşadığınız normal. Burda hergun anneler post acıyor tuvalet eğitimi verdim kaka tutuyor, kabız oldu diye. O yüzden diyorum önce siz rahatlayın ki kaçakları, kaka tutmayı, çocuğun korkusunu tolere edebilesiniz