dunyamveben 32 yaşındayım bende dudak bağım olduğunu yeni öğrendim kesilmesi lazım yoksa dis kaybı olabilirmiş öne dis etini aşağı çekiyormuş disimden ayrı et dilime hep geliyordu zaten.kizim da 20 aylik dil bagi var cerrahi olacaktık başka bir doktora gittim sonra kontrol dedi kontroldede suanlik alınması gerekmiyor dedi gayet kelimelerimizde var şükür net çıkarabiliyor .