Kızlarr bebeğim 9.ayına giricek ve ben gece emzirmesini bırakmayı düşünüyorum araştırmalarım sonucunda siz ne zaman bıraktınız içim rahat edemiyor acaba yanlış mı yapıyorum diye düşünüyorum sizce bırakmalı mıyım gelişimi iyi yemesi içmesi vs her gece aynı saatte kalkıyor gece emmeye alışmasına yordum sizce ne yapmalıyım uyku eğitimi alan arkadaşlar toplaşın 😀