Merhabalar, konu belli. Yeni dogum yaptigimda bebegin cene kaslari zayıf, henüz emmeyi yeni ogreniyor diye memede uzun kalmasina müsaade ettim. Geldigimiz noktada ise meme olmadan uyumuyor, sakinlesmiyor, belki biraz pispisla babasi uyutabiliyor ama o da nadir. Sutum var cok sukur, bebegim de her huzursuzlandiginda memeye geldigi zaman gereginden fazla besleniyor. Gaz cikarmak icin kaldirdigimda da neredeyse emdigi butun sutu kusuyor cunku reflusu var. Bu boyle bir dongu olarak devam ediyor bitap dusuyorum uykusuzluktan.
Bebegim henuz 1 aylik belki bunlari dusunmek icin cok erken ama ufaktan bi duzen olusmaya baslasin istiyorum. Hem bebegim hem de benim icin daha iyi olacak boylesi. Acaba sizler bu durumu atlattiniz mi, ne yapabilirim bunun icin bir fikriniz var mi?