xdxdxd Merhaba bebeğimi anne sütü ile besliyorum gazı,pişiği geçmiyordu ve arada kakası sümüksü oluyordu doktor benim yediğim süt ürünlerne alerjisi olduğunu söyledi ve diyete girdim.Bu durumu yaşayan var mı ne zaman geçiyor alerji durumu
erva97 Bizim 8 ay bitti hala devam ediyor. Değişiyor bazısının 2-3 ayda bazısıda 7 yaşa kadar bile devam eden varmış😬