Merve-miray Htchc Evet, temiz sağlamsa giydiririm. Dolap uygulamasından alıp giydirdiğim çok oldu. Hızlı büyüyorlar üzülüyorum o kadar kıyafete giden paraya.
BuzluKahve Htchc günlük olanları değil ama kayak için olan herşeyi ikinci el alıyorum. Yılda bir kaç kez kar görmeye gidiyoruz diye kıyamıyorum sıfır almaya, zaten eskimiyorlar.
BENOYLEUYGUNGORDUMM Htchc hiç alıp kullanmadım. alıp kullanmam da ama soğuk da bakmıyorum yani kullanmak zorunda olsam kullanırdım
Mnli Htchc satın almıyorum ama satıyorum bir de bizim akrabamız var oğlumla aralarında 4 yaş var onunkileri getiriyor özellikle dış giyimleri giydiriyorum mont kar tulumu yağmur tulumu vs oğlum orman anaokuluna gidiyor çünkü her gün çamur içinde geliyor her gün yıkıyorum bazı günler kurumuyor ve dış giyimler sezonluk olduğu için yıpranmıyor bile
Htchc Merve-miray bende dolaptan bı iki birşeye denk geldim gayet temiz ürünler oluyor. Hatta bende mi satsam oğlumun hiç giyemediklerini diye düşünüyorum
Mnli Htchc ikinci çocuğa da abisininkileri giydiriyorum tabi 2. Lerin kaderi bence her şeyi 2. El kullanmak 😅
Fatma06-10 Htchc atopik dermatit sıkıntımız var doktora sordum ikinci el giydirebilirmiyim diye Yeter ki pamuklu olsun istersen üçüncü el giydir dedi yani sıkıntılı ciltlerde bile sorun olmuyorsa hiçbir şekilde sorun olmaz diye düşünüyorum çok sıcak bakıyorum ablalarimla hem verip alırız giydiririz bebek kıyafeti çok çabuk küçülüyor durumum iyi olmasına rağmen giydiriyorum
birbebekle Htchc ben sıcak bakmıyorum çok sevdiğim temiz kullandığımı bildiğim biri teklif etse kullanırdım beğendiklerimi belki ama öyle biri (kız kardeşim, eltim,görümcem) yok. çocuğum biricik muhtaç durumda değilim kullanamam ben sanırım
Aptalllarsizi Htchc evet kullanırım ama sadece tanıdıklarım olması lazım ablam teyzem yengem falan verdi öyle kullandım tanımadığım biri okursa kullanmam sıcakta bakmam
suheyla92 Htchc Evet daha yeni gardıropstan yelek aldım şişme o kadar güzel ki resmen hiç kullanılmamış orijinali dünya para ben 200 liraya aldım tertemiz. Kanguru sling bikac giysi kislik kalin mont vb çok şey aldim hepsinden de memnun kaldim. Çok yakın bir arkadaşımın çocuğu da benim oğlumdan 1 yaş büyük onun küçülmüşlerini de kullanıyorum temiz lekesiz olanları ayiriyor benim icin. Durumum yok degil sifir da cok şey alıyorum ama malum bebekler cok hizli büyüyor bikac kez giyecegi seye cok para vermek gereksiz geliyor.
Pikapikapikacuuu Htchc Eğer alacağım ürünün sıfırı çok pahalı ve çocuğumun kullanmama ihtimali varsa alıyorum mesela reflü yatağı ben hamileyken 250 liraydı sıfırı sevibebenin ben 30 liraya almıştım ve yepyeniydi doğru düzgün kullanılmamış bile ama mesela sıfırı 300 lira ikinci el 200 se almam .
silaa66 Htchc hayır kullanmadım ama maddi durumum el vermemiş olsaydı kullanırdım . 2.el kıyafette satmam ihtiyacı olan birisine veririm
eceyangoz Htchc eşim site görevlisi kızlarım olunca 2. El kıyafet veren çok oldu kendim alıp giyduremezdim öyle çeşit çeşit zaten bebekler hızlı büyüdüğü için bir iki defa anca giydiriliyor