Benim annem 5. Günüme kadar yanımdaydı bebeğim enfeksiyon olmuştu kimseyi eve almadık misafir kabul etmedik ben 5. Günden beri tek baktım eşim yardımcı oldu ve alıştık birbirimize bebeğimle ben hayatta annemde olsa evimden başka bir yerde rahat olamıyorum maşallah iyi kalmışsınız ama kendinize bir fırsat verin baya olmuş çünkü inanın Allah yardımcı oluyor sabır güç kuvvet veriyor 🌸