Kızlar merhaba. Kızım yarın tam 2 aylık olacak. Gündüz değil de gece güzel uyuyan bir bebek. 🙏🏻🧿 Gece uyumasının güzelliği başka çok şükür rahat ediyoruz ama gündüzleri hala bir uyku düzeni oturtamadım. Hem onun için hem benim için kötü, çok yoruluyorum akşama kadar pilim bitmiş oluyor. Gündüzleri nadiren 2 saat deliksiz uykuları oldu bugüne kadar ama genelde 15-20 dkyı geçmiyor uykuları ve belli saati yok çok rastgele. Bunu yaşayan, yaşayıp da çözen varsa tecrübelerini dinlemek isterim. Ne yaptınız nasıl bir düzen oturttunuz? Tüm bebeklerimize sağlık ve huzur diliyorum ❤️