Merhaba arkadaşlar bebeğim 2.5 yaşında 4 5 ay olalı tuvalet eğitimi göreli sıkıntı yaşamadan atlattık ama birkaç gündür işiyor ve anne ben işedim diye söylüyor ve konuştuğumuzda her seferinde bir daha yapmıcam sadece tuvalete işicem diyor bunun sebebi ne olabilir acaba tecrübeleriniz paylaşır mısınız