Kızlar selam. Bu durumu yaşayan var mı aranızda benim bebeğim doğduğundan beri zaten memeye düşkün bir cocuk değildi 5 dk zor duruyor göğsümde mama vermek istiyorum onu da günde 2 kere zorla alıyor 90 cc alıyor ama emmeler çok kısa o şekilde düşünün 4 aylık salı günü kontrolde de 450 gram almış sadece oysa 3400 doğmuştu niye böyle ne yapmam gerekiyor yardımcı olun :(