Merhaba hanımlar
Kızım 5 ay 9 günlük tadımlara başladım doktorumun isteği üzerine sadece mama ile besleniyor ve kilosu düşük boyuna göre boyu uzun. En son 1.5 ayda 700 gram almış. Son 4 aydır hep az kilo alıyor. Bu ayda kilo alması için nasıl ek gıda vermeliyim.
tadımlara devam edeceğim ama önereceğiniz başka bir şeyler var mıdır?
bilgi rica ediyorum🦋