arasinnannesi2704 6 aylık prematüre bebeğim var ara sıra bastırmaya çalışıyorum ama hiç basmıyor normal mi yoksa erken doğduğu için bir problem mi
Derya0655 arasinnannesi2704 ben hiç bastırmayı denemedim. Kendi kendine 9.ayda başladı. Erken daha endişelenmeyin. Sanırım normali de 9.ay
3kedili2bebekli arasinnannesi2704 ben hiç bastırmaya çalışmadım denemedim doktor da açıkça eğer erken bastirirsan (bebeklerim premature) bacaklarını yamultursan çözümü olmaz sakin bastirma dedi bebeklerim 9. Ayda ayağa kalkıp sıralamaya başladı yani boşa bir cabaya girmeyin hiç kendi zamanı gelince basar zaten
Sermec27 arasinnannesi2704 4 ay 13 günlük bizimde prematüre sayılıyor galiba 37+1 de 34 haftayla uyumlu doğmuştu yeni yeni basmaya başladı bizimde
evdekianne İlk kızım basmıyordu 15 aylık yürüdü 2. Kızım 3 aylıkken çakı gıbı basıyordu seninki birde prematüre az bekle sabret
arasinnannesi2704 3kedili2bebekli çevremdekilerden sürekli bir neden basmıyor sorularına maruz kalınca acaba benim bebeğimde mi bir şey var diye düşündüm