derya98 Ben idealin 22-24 olduğunu biliyorum evide genel olarak 24 te tutmaya çalışıyoruz 22-23 olunca bizde üşüyoruz çünkü ama bugün bir arkadaşımın doktoru 18-22 olması gerektiğini söylemiş öyle olsa donarız 😅
ikiKudurukAnnesi 20-24 arası olması gerekiyor ben iki çocugum da da 21.5 du hep bence çok sıcaga gerek yok mis gibi büyüdüler 😂
Kontes0011 ikiKudurukAnnesi aslında hangi sıcaklığa alışırlarsa onunla gidiyor. Çok sıcak hasta ediyor çocukları