fzehrabrl Merhaba, kızımda dün akşam 37,7lerde ateş oldu, calpolle düşüyor, en son gece 1de aferin ver dedi doktorum, 12 saat içinde maksimum 37,6 oldu, hep 36,9, 36,4 civarıydı. Tekrar 37,7ye çıktı yine verdim kaç gün süırer acaba?
cevriyeee fzehrabrl aferini bizim gibi düşünün biz nasıl grip olunca yetişkin için olan aferin nurofen benzeri ilaçlar içiyoruz onlarda çocuklarda soğuk algınlığı için kullanılan ilaçlar arasında hatta zorda olmadıkça çoğu doktor önermiyor bu ilacları
fzehrabrl cevriyeee haklısınız aslında bize de doktor önerdi, nezle gibi geldi aslında, ama şuan sadece hafif burnu okıyor ama ağlayınca o da hapşurma olmuştu biraz , bizde hemen aferin başladık