Selam kızlar küçüklüğümden beridir sürekli dişlerim çürüyüp cektiriyordum evlendim hamilelik derken bende kalan dislerimde hep çürüdü içten içe iki yıl önce 9 dişimi tedavi ettim bu yılda 5 6 dis yaptırdım kanal dolgu implant köprü hersey
Dolgu yaptığım dis kaç zamandır ağrıyor dilim değse o derece ağrıyor. Bugün doktorda gittim dis eti çekilmesi ve çok dis sıktığımi söyledi napabilirim ki genetikmis. Dişlerin çöp köprü kullanılmaz diğer dişleri de çürük oluşuyor dedi doktor.30 unu girmeden dişlerim surekli bu halde olucak olmadı takma olur damak yaoina göre yaparız dedi 😞