Bebekleriniz ne durumda nasıl oyalıyorsunuz? Neler yediriyorsunuz ? Bir gün nasıl geçiyor ? Uyku durumunuz nedir ? Kaç kelime söylüyor bilinçli mi ? Söylediğiniz şeyleri ne kadar anlıyor ? 1 yaşa bir hafta kaldı parti yapacakmısınız ? Yapanlar neler yaptı? Gelin dertleşelim .
Çok çabuk büyüdüler zorlu 1 senenin ardından daha zorlu 1 sene daha geldi çattı bakalım neler olacak :) bebeğim hala ilk başlardaki gibi mızmız bir ara düzeldi demiştim ama şu anda kaldığı yerden devam ediyor. Her şeye ağlayıp sinirleniyor. Tüm ilgi onda olsun başka bişeyle ilgilenilmesin istiyor . Yürümeye başladık tüm evi dolaşıyor her yeri kilitledim ama oynayacak zararlı şeyleri mutlaka buluyor . Oyuncaklara ilgisi az eşyalara daha fazla . Söylediğim bir çok şeyi anlıyor getir dediğim şeyleri bulup getiriyor. Çenesi biraz az bazı kelimeler bilinçli söyleniyor ama bazıları sadece söylüyor gibi geliyor . Uykusu bazen iyi bazen çok kötü bu ara direnme başladı gibi . Sürekli yemek yemek istiyor mama diye dolanıyor akşama kadar sadece yemek düşünüyorum sanki . Mutfaktan çıkaramıyorum . Sizler napıyosunuz ?