Kızlar yenidogan için kışlıklara ihtiyacım var 2 ay kaldı doğuma hicbir şey almadım daha acilinden uyguna varsa almak isterim kullanılmamış biberon emzik vs de olur geçen yazdım uyguna diye inanın ikinci el zibina 50-60 lira isteyenler oldu böyle fiyat verecekler yazmasin rica ediyorum